loading...
تحلیل روزانه انس، سکه و طلای آبشده

نیما بازدید : 8 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

آخرین روز از تابستان پر فراز و نشیب 92 را میگذرانیم....

در این تابستان سقف قیمت سکه 1150 بود قیمتی که شاید اگر زمانی که سکه در نرخهای بالای 1300 بود به کسی می گفتید به شما پوزخند تحویل میداد.اما قطعا اگر قیمت امروز را در آن زمان به زبان می آوردیم با چشم بیمار مغزی به ما نگاه میکردند.

بنده نیز شخصا کف قیمت برای سال 92 را در  روزهای 1400 سکه حداکثر 1200 می دانستم.اما میبینیم که این روزها سکه در حال حمله به 900 است و شاید خیلی ها آرزو دارند سکه به 1000 بر گردد تا از این بازار خارج شوند.

مهمترین درسی که سال 91 و 92 به همه ما میدهند این است که روند را بشناسیم و با آن همراه شویم.اما اکیدا اخطار میکنم به هیچ عنوان به استقبال روند نروید.شعار ما باید این باشد: در روند صعودی بالا بخر بالاتر بفروش هیچگاه سعی نکنید کف ها را شکار کنید چون ممکن است با چند ضرر کل سود و شاید سرمایه خود را از دست بدهید.

ترید بی تحلیل = قمار و این نکته را بدانید اگر ترید کردن قمار بود بورس آمریکا را به جای وال استریت به لاس وگاس میبردند.اما اگر دوست دارید سرمایه خود را به جیب حرفه ای ها بریزید بحث دیگری است.

سکه در این روزها بی ترمز شده و تقریبا هیچ مقاومتی بیش از یکساعت در برابر قدرت فروشندگان دوام نیاورده.این یعنی جو هیجانی شدید و این یعنی حرفه ای کنار نشسته و نظاره گر هستند مثل شکارچیانی که در حال نگاه کردن به طعمه هستند.

نیما بازدید : 16 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

این هفته قطعا سکه و دلار تحت تاثیر شایعات زیادی در مورد ملاقات مسئولان کشورمان با مسئولان امریکایی و مذاکرات هسته ای قرار خواهد گرفت.اخبار و شایعاتی که قطعا بار روانی سنگین و قدرت بسیار زیادی برای دگرگونی بازار خواهند داشت.که البته در این روزها کم شاهد این جو در بازار نبوده ایم.جوی که سکه را با حباب منفی روبرو کرد و دلار را با ریزش سنگین.که البته این ریزش در دلار اصلا به نفع اقتصاد ایران نیست.هرچقدر که قیمت دلار بازار به دلار مبادلاتی نزدیکتر شود شرایط برای ضربه به تولیدات ملی بیشتر فراهم میگردد راه قاچاق بازتر خواهر شد.

لذا بهتر است دوستان غیر حرفه ای کنار بنشینند و نظاره گر بازار باشند تا سرمایه خود را از ضرر های سنگین دور نگه دارند.اما این شرایط برای حرفه ای ها میتواند موقعیتهای نسبتا مناسبی برای کسب سود فراهم آورد.

در مورد انس هم دیدیم که با خبر کاهش خرید اوراق قرضه در ماه اکتبر ریزش تا 1325 ادامه پیدا کرد.اگر از منظر الگوها به این ریزش نگاه کنیم بر اساس الگوی زیگ زاگ ممکن است شاهد ریزش تا سطح 1220 هم باشیم.

اما برای امروز اگر سکه با گپ منفی کار خود را شروع نکند باید تعجب کرد.

لذا حمایتهای 985-976-965-958-950-947 در مسیر خواهیم داشت:

و مقاومتها: قویترین سطح مقاومتی را ناحیه 1008تا1010 خواهیم داشت.اما اگر سکه با گپ مفنی آغاز کند لازم است مقاومتها بر اساس قیمت بازگشایی محاسبه شود.

نیما بازدید : 26 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

دیروز آقای جیمز بولارد، رییس بانک مرکزی سنت لوییس، یکی از اعضای هیئت رییسه بانک مرکزی امریکا در مصاحبه با شبکه اقتصادی بلومبرگ نکات جالبی در مورد آخرین جلسه بانک مرکزی امریکا گفت که مهمترین نکته این بودکه قرار بود در سیاستهای انبساط پولی کاهشی صورت پذیرد ولی در آخرین لحظات و در یک تصمیم لبه مرزی این موضوع به تاخیر افتاد و حالا ممکن است این تصمیم در جلسه ماه بعد یعنی اکتبر عملی شود. بهرحال کاهش سیاستهای انبساط پولی نزدیک است. همین مصاحبه باعث غوغا در بازارهای مالی جهان شد و قیمت هر اونس طلا تا حدود 1325 دلار سقوط نمود.

نیما بازدید : 11 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

امروز پس از اعلام شاخص ها، طلا در بازار نيويورك با فروش شديد توسط معامله گران روبرو شد و تقريبا نيمي از افزايش هفتگي خود را از دست داد.

نیما بازدید : 9 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

پس از مثبت اعلام شدن شاخص مسكن آمريكا در روز گذشته، امروز درخواست خريد فيزيكي طلا كاهش يافت به همين دليل قيمت آن نيز با سير نزولي همراه بود.

نیما بازدید : 8 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

پس از افزايش شديد طلا در هفته جاري، طلا امروز سير نزولي داشت و اكنون نيز قبل از باز شدن بازار آمريكا بار ديگر تا ۱۳۵۰ دلار كاهش يافت.

نیما بازدید : 10 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

تحليل تكنيكال طلا سطح تقويتي:۱۳۵۲$ درصورت شكستن احتمال نزول تا۱۳۴۷و۱۳۴۰ سطح پايداري:۱۳۶۸$ درصورت شكستن احتمال صعود تا۱۳۷۳و۱۳۸۲

نیما بازدید : 14 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

امروز طلا در بازار آسيا كمي كاهش يافت. تحليل گران تكنيكال سطح تقويتي فعلي طلا را ۱۳۵۶ دلار معرفي مي كنند كه شكسته شدن اين سطح منجر به نزول طلا تا ۱۳۴۹ دلار خواهد شد.

نیما بازدید : 43 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

ساعت ۱۷ امروز شاخص بهاي مصرف كننده كانادا و ساعت ۱۸:۳۰ شاخص ضريب اطمينان مصرف كننده اروپا اعلام مي شود.

نیما بازدید : 11 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

فعلا قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی نتوانسته از 1375 دلار بالاتر برود، اگر چه با این سیاستهای انبساط پولی بانک مرکزی امریکا چنین امیدی دیر یا زود وجود دارد. مهم عبور از 1450 است که سد بسیار مهمی است و تا از آن عبور نکند بازار داخلی طلای کشورمان واکنش مثبت بالایی نخواهد داشت. امیدها به بازار جهانی طلا بازگشته بطوریکه بعد از مدتها صندوق اسپایدر 1 تن طلا به میزان ذخایر خود افزوده است.

نیما بازدید : 14 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

پس از افزايش شديد قيمت طلا در شب گذشته، امروز ارزش سهام به بالاترين سطح در ۵ سال اخير صعود كرد.

نیما بازدید : 8 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

شاخص مدعيان بيكاري آمريكا امروز با افزايش روبرو شد كه عاملي منفي براي نرخ دلار محسوب مي شود.

نیما بازدید : 11 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

تحلیل تکنیکال طلا سطح تقویتی:۱۳۵۷$ درصورت شکستن احتمال نزول تا۱۳۴۷و۱۳۴۰ سطح پایداری:۱۳۷۳$ درصورت شکستن احتمال صعود تا۱۳۸۲و۱۳۹۲

نیما بازدید : 36 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

هم اکنون با شروع کار بازار لندن، میزان خرید طلا توسط معامله گران بار دیگر افزایش یافت و طلا درحال صعود مجدد است

نیما بازدید : 14 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

شاخص های امروز: ۱۳، خرده فروشی انگلیس ۱۷، تراز حساب جاری و مدعیان بیکاری آمریکا ۱۸:۳۰، فروش خانه های موجود در آمریکا

نیما بازدید : 9 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

شب گذشته اعضاء بانک فدرال نه تنها میزان خرید اوراق قرضه راکاهش ندادند بلکه از شرایط اقتصادی نیز ناراضی بودند و این دلیل صعود ۷۰ دلاری قیمت طلا بود.

نیما بازدید : 7 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

دیشب غافلگیری بزرگ بازارهای جهانی رخ داد. نظر اکثر بانکهای سرمایه گذاری، اقتصاددانها و کارشناسان و تحلیلگران این بود که حتما در این جلسات بانک مرکزی امریکا، سیاستهای انبساط پولی کاهش خواهند یافت ولی جالب اینکه دیشب اعلام شد به هیچ عنوان فعلا بانک مرکزی امریکا قصد چنین کاری را ندارد و حالا حالاها سیاستهای انبساط پولی برقرار است و پول مفت در اختیار بازار!!!!! این غافلیگیری باعث جهش و صعود شاخصهای بورس اوراق بهادار جهانی شد و قیمت جهانی طلا حدود 5% افزایش قیمت یافت و حالا با مقاومت 1360 درگیر است که احتمالا بعد از مدتی آنرا هم پشت سر می گذارد. البته میزان ذخایر صندوق اسپایدر تغییری نیافت. آیا اینبار هر اونس طلا می تواند بر 1450 دلار غلبه کند؟ کمی هنوز تردید وجود دارد. برنامه ی کاهش مقدار محرک اقتصادی امریکا منتفی شد و ماهانه مبلغ 85 میلیارد دلار تزریق پول به بازار برای کاهش نرخ بیکاری به قوت خود باقی است.

پلیس بازارهای مالی امریکا در حال بررسی یک تخلف در بازار طلای امریکاست. 3 دقیقه پیش از اعلام نتیجه جلسات بانک مرکزی امریکا 4300 قرار داد طلا معامله شد با 11 دلار افزایش قیمت ناگهانی!!!!! چه کسی و چه بانکی 3 دقیقه زودتر از دیگران متوجه چنین خبری شد و سپس سود کلانی برد؟؟؟؟

جالب اینکه برنانکی رییس کل بانک مرکزی امریکا دیشب در صحبتهایش می گفت من یادم نمیاید گفته باشم امروز کاهش سیاستهای انبساط پولی را اعلام می کنم. خوب راست می گفت بنده خدا. این گمانه زنی معامله گران از صحبتهای قبلی ایشان و روند روبه بهبود اقتصاد امریکا بود و چنین موردی رسما اعلام نشده بود بلکه فقط و فقط گمانه زنیهای بازار بود.

حالا اگر خانم یلن معاون برنانکی به عنوان رییس کل بعدی انتخاب شوند، برای بازارهای جهانی از جمله طلا خوب است زیرا با وجود ایشان احتمال تداوم سیاستهای انبساط پولی برنانکی بیشتر است.

 

نیما بازدید : 7 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

امروز قبل از مشخص شدن نتیجه نشست فدرال طلا در بازار لندن با سیر نزولی همراه شد و اکنون در پایین ترین سطح در ۶ هفته اخیر قرار دارد

نیما بازدید : 12 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

پس از رای مثبت اعضاء بانک مرکزی انگلیس مبنی بر بهتر از انتظار بودن شاخص های اخیر این کشور، ارزش پوند در مقابل دلار تقویت شد

نیما بازدید : 86 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

تحلیل تکنیکال طلا سطح تقویتی:۱۲۸۷$ درصورت شکستن احتمال نزول تا۱۲۸۰و۱۲۷۳ سطح پایداری:۱۳۱۶$ درصورت شکستن احتمال صعود تا۱۳۲۵و۱۳۳۳

تعداد صفحات : 31

درباره ما
Profile Pic
درود بر شما بازديد كنندگان گرامی امیدوارم محتویات این وبلاگ در جهت پیشبرد اهداف شما مثمر ثمر باشد. لطفا ما را با نظرات سازنده خودتان راهنمايي كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    با توجه به توافق میان ایران و گروه 1+5 و فشار فروش در بازار ارز، هدف قیمتی دلار را در راه ریزش چه محدوده ای برآورد می کنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 609
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 1,061
  • بازدید کلی : 20,205
  • کدهای اختصاصی


    ساعت فلش

    

    كد ساعت

     فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

  • کد نمایش افراد آنلاین
  • تابلو طلا